Яке майбутнє чекає на мікрокредити?

Мільйони людей у ​​всьому світі віддають перевагу мікрокредитам, тому що це легко та швидко. Фінансові технології вдосконалюються з кожним днем, і сьогодні ми можемо отримати кошти, не виходячи з дому. Більш того, ви можете отримати їх для будь-яких потреб. А тому майбутнє фінтеху виглядає більш ніж оптимістичним. У цій статті ми розглянемо, що впливає на популярність послуги мікрокредитування і що ще чекає цей сектор.
Поділитися

Мільйони людей у ​​всьому світі віддають перевагу мікрокредитам, тому що це легко та швидко. Фінансові технології вдосконалюються з кожним днем, і сьогодні ми можемо отримати кошти, не виходячи з дому. Більш того, ви можете отримати їх для будь-яких потреб. А тому майбутнє фінтеху виглядає більш ніж оптимістичним. У цій статті ми розглянемо, що впливає на популярність послуги мікрокредитування і що ще чекає цей сектор.

Майбутнє мікрофінансування виглядає яскравим, оскільки воно продовжує виходити за рамки традиційних установ. Нові учасники, такі як агенти та мобільні оператори, допоможуть пропонувати фінансові продукти та послуги за нижчими цінами різним верствам населення.

  • Фінансова інклюзія. Фінансова доступність стане реальністю в більшості країн світу.
  • Технологічні інновації. Технологічний прогрес призведе до важливих структурних змін у секторі мікрофінансування.

Нові технологічні новинки також допоможуть мікрофінансовим організаціям.

  • Широкий спектр послуг. МФО зможуть пропонувати більш різноманітні послуги, такі як страхування, кредитні та ощадні продукти – наприклад, кредитні лінії.
  • Цифровий кредитний менеджмент. Впровадження систем управління мікрофінансовими кредитами в країнах, що розвиваються. Все більше і більше МФО почнуть використовувати кредитні програми для видачі кредитів.

4 способи адаптації мікрофінансових організацій до епохи цифрових технологій

Немає сумніву, що мікрофінансові організації мають високу мотивацію працювати в багатьох країнах. Але щоб продовжувати виконувати цю роль у довгостроковій перспективі, вони повинні увійти в епоху цифрових технологій, запровадивши нові технології та переосмисливши свої бізнес-моделі.

Ось кілька порад для нових компаній, які тільки починають працювати у фінансовому секторі.

  1. Визначте бізнес-цілі. МФО повинні чітко визначити свої бізнес-цілі, перш ніж розглядати інвестиції в технології, такі як програмне забезпечення для кредиторів.
  2. Інвестуйте в гнучке ІТ-рішення. Інвестуйте в хорошу систему управління кредитами, яка має гнучкість для розвитку разом з бізнесом.
  3. Будьте орієнтовані на клієнта. МФО повинні дійсно розуміти своїх клієнтів і створювати свої цифрові продукти та послуги відповідно до їхніх потреб. Існує тісний зв'язок між задоволеністю клієнтів і задоволеністю бізнесу.
  4. Використовуйте різні способи оплати. МФО можуть зробити оформлення та погашення позик швидшими та ефективнішими за допомогою платіжних постачальників і додатків для управління позиками.

Як це буде в Україні?

Останні чотири роки були одними з найскладніших для українського бізнесу. Адже на початку 2020 року більшість фінансових компаній були змушені переглянути свої стандарти роботи та врахувати той факт, що адаптація до нових умов під час пандемії може бути надзвичайно складною. Дещо простіше було компаніям, які вже працювали лише на рівні надання цифрових послуг. При цьому залишилася доля клієнтів, які звикли отримувати гроші через фізичні точки надання коштів. Треба було буквально перевчити людей і показати їм, що можна безпечно і зручно користуватися онлайн-переказами. Незважаючи на те, що багато людей отримували позики на картку онлайн, вони звикли знімати кошти зі своїх рахунків для оплати готівкою. Але над цифровізацією своїх продуктів працювали не тільки МФО. Будь-який бренд, який щось продавав, виходив в Інтернет. Зараз важко уявити будь-який магазин без POS-терміналу. Тому сукупність усіх дій українських компаній сприяла тому, що населення стало більш освіченим щодо онлайн-покупок та використання карток замість готівки.

Наступним важким етапом стало повномасштабне вторгнення, але навіть тут деякі компанії зуміли адаптуватися і продовжували надавати свої послуги, незважаючи на ситуацію. І якщо бренди пережили найскладніші випробування в історії, можна тільки уявити, що вони запропонують своїм клієнтам у майбутньому і до якого рівня вони готові піднятися, щоб стати найкращими на ринку.

Зокрема, на посилення конкуренції вплинуло і зниження денної відсоткової ставки, а тому клієнти наразі перебувають у пріоритеті — вони можуть легко обрати, до якої організації звернутися, враховуючи якість послуг. Адже нині бренди відрізняються клієнтоорієнтованістю, наданням знижок, комфортними умовами, максимальними сумами та індивідуальними послугами.

Джерело


Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Seo, web design, web development.